Informace o školeních
Zde naleznete veškeré informace o školení, procesech, provozvateli atd.
O objednávce
- Objednávky posílejte pomocí webového formuláře na gtmskoleni.cz nebo na e-mail info@gtmskoleni.cz.
- Vyřešíme spolu všechny potřebné informace (jména účastníků atp.) a vystavíme zálohovou fakturu.
- Vystavením zálohové faktury počítáme s účastí na školení.
- Faktura má splatnost 14 dní.
- Ihned po zaplacení dostáváte k dispozici odkazy na záznamy, použité materiály a dotazník spokojenosti.
Cena
- Cena za webinář je 200 Kč bez DPH (342 Kč s DPH).
- Při objednání 2 typů webinářů se uplatňuje sleva 10 %.
- Při objednání 3 typů webinářů se uplatňuje sleva 15 %.
- Platí vždy jedna sleva, ta vyšší.
Co je v ceně?
- Záznam webináře z května 2021.
- Záznam má 90 - 120 minut.
- Materiály od lektora použité při webináři.
Reklamace
Pokud nejste s čímkoliv spokojeni ozvěte se nám na info@gtmskoleni.cz a určitě najdeme řešení.
Pořadatel školení
Martin Kolář
Benešova 254
664 42, Modřice
IČ: 75454959
DIČ: CZ685656766
E-mail: info@gtmskoleni.cz
Tel.: 737 288 754