Informace o školeních

Zde naleznete veškeré informace o školení, procesech, provozvateli atd.

GTM pozadí

O objednávce

  1. Objednávky posílejte pomocí webového formuláře na gtmskoleni.cz nebo na e-mail info@gtmskoleni.cz.
  2. Vyřešíme spolu všechny potřebné informace (jména účastníků atp.) a vystavíme zálohovou fakturu.
  3. Vystavením zálohové faktury počítáme s účastí na školení.
  4. Faktura má splatnost 14 dní. Pokud se školení koná dříve, má faktura takovou splatnost, aby byla zaplacena před školením.
  5. Den před školením dostanou všichni účastníci e-mail s organizačními informacemi.
  6. Po školení dostanou účastníci na e-mail dotazník se spokojeností.

Storno podmínky

  1. V případě zrušení účasti částku nevracíme.

Cena

  1. Cena za webinář je 330 Kč bez DPH (399 Kč s DPH).
  2. Při objednání 2 typů webinářů se uplatňuje sleva 10 %.
  3. Při objednání 3 typů webinářů se uplatňuje sleva 15 %.
  4. Platí vždy jedna sleva, ta vyšší.

Co je v ceně?

  1. 90 minut webinář pro maximálně 20 účastníků.
  2. Možnost klást otázky v chatu.
  3. Materiály od lektora použité při webináři.
  4. Záznam dostupný 7 dní od webináře.

Reklamace

Pokud nejste s čímkoliv spokojeni ozvěte se nám na info@gtmskoleni.cz a určitě najdeme řešení.

Pořadatel školení

Martin Kolář
Benešova 254
664 42, Modřice

IČ: 75454959
DIČ: CZ685656766

E-mail: info@gtmskoleni.cz
Tel.: 737 288 754